Κυριακή, Οκτώβριος 22, 2017

Είκοσι φωτογραφίες των 8 megapixel το δευτερόλεπτο για την κάμερα του iPhone 5 από τον John Papandrianopoulos

Ένας Ελληνοαυστραλός κατάφερε να πετύχει αυτό στο οποίο απέτυχε η Apple. Μετέτρεψε το iPhone 5 σε φωτογραφική μηχανή full action ικανή να τραβήξει 20 φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης το δευτερόλεπτο.

Με αυτό τον τρόπο, ο ερευνητής και app developer κέρδισε τον σεβασμό και τους επαίνους της διεθνούς κοινότητας της τεχνολογίας, τράβηξε την προσοχή γιγάντων στον τομέα αυτό, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν την εταιρεία του, έκανε την εφαρμογή του Νο.1 στις επί πληρωμή εφαρμογές της Apple στο app store, ενώ ήδη έχει πουλήσει δέκα χιλιάδες αντίγραφα αυτής.

Η εφαρμογή του είναι τόσο δημοφιλής που έχει αντιγραφεί και πωλείται και πειρατικά.

Ο John Papandriopoulos, 35 χρονών και κάτοικος του Σαν Φρανσίσκο σήμερα, άρχισε την έρευνα και την ανάπτυξη της εφαρμογής του, που ονομάζεται SnappyCam Pro, δυόμισι χρόνια πριν. Πριν από αυτό εργάστηκε σε ένα start-up που ονομάζεται ASSIA και ιδρύθηκε από τον μηχανικό και καθηγητή του Πανεπιστημίου του Stanford, John Cioffi, γνωστό από ορισμένους ως  «πατέρας του DSL». Εκεί έκανε έρευνες για τους τρόπους βελτιστοποίησης της απόδοσης των δικτύων DSL.

Πρόκειται για έναν προγραμματιστή που από τα 12 του σχεδιάζει λογισμικά. Ο Dr Papandrianopoulos εντάχθηκε στην ASSIA λίγο μετά τη δημιουργία ενός αλγορίθμου σχετικά με τη μείωση της ηλεκτρομαγνητικής παρεμβολής που επιβραδύνει τις συνδέσεις ADSL, ενώ έκανε το διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης. Αργότερα η συγκεκριμένη διδακτορική του διατριβή κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και πουλήθηκε μέσω του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης, στην Ericsson αλλά το ποσό της πώλησης παραμένει άγνωστο.  

Ο καθηγητής Cioffi που βρισκόταν στο πανεπιστήμιο της Μελβούρνης ως εξωτερικός εμπειρογνώμονας, αφού εξέτασε την διατριβή του Papandrianopoulos, του προσέφερε στα 29 του χρόνια την πρώτη του δουλειά. Ο Cioffi είναι ο άνθρωπος που ενσωμάτωσε τα τσιπ υπολογιστών στα πρώτα μόντεμ DSL. 

Σήμερα ωστόσο, αφού απέκτησε πράσινη κάρτα και άδεια διαμονής στις Η.Π.Α., άφησε την ASSIA και ασχολείται με τη βελτιστοποίηση της κάμερας του iPhone της Apple, έχοντας κάνει το δικό του StartUp με την SnappyLabs.

Δημιούργησε την εφαρμογή SnappyCam αφού εντόπισε ότι όλοι οι υπόλοιποι προγραμματιστές, είτε της Apple, είτε άλλοι, δεν έχουν αξιοποιήσει στο μέγιστο της δυνατότητες της κάμερας του iPhone.

Όπως δηλώνει ο ίδιος «το νέο iPhone 5 έχει ένα καταπληκτικό λογισμικό που όμως υποχρησιμοποιείται. Η εφαρμογή της κάμερας δεν υποστηρίζει λήψη συνεχόμενων καρέ, ενώ αν ο χρήστης πατήσει όσο πιο γρήγορα μπορεί τη λήψη φωτογραφίας, δεν θα βγάλει περισσότερες από έξι το δευτερόλεπτο.»

Αφού συνειδητοποίησε πόσο περιορισμένη ήταν η χρήση της κάμερας του iPhone, o Dr Papandrianopoulos, ξεκίνησε με μία αναδρομή στην πρότερη έρευνα από τα 90’s, στις εικόνες JPEG και σε μια μορφή μαθηματικής συμπίεσης εικόνας που ονομάζεται διακριτός μετασχηματισμός συνημιτόνου.

«Το θέμα αυτό εξεταζόταν για πολύ καιρό και έχει γίνει μεγάλη έρευνα γύρω από αυτό, ειδικά στις αρχές της δεκαετίας του ’90, σχετικά με το πώς μπορούν δεδομένα αλγοριθμικής επεξεργασίας εικόνας, συμπίεσης εικόνας και ούτω καθ’ εξής, να επεξεργαστούν μέσω εφαρμογών» δήλωσε.

«Και προκειμένου να καταστεί η SnappyCam τόσο γρήγορη όσο είναι, χρειαζόμουν πραγματικά κάτι που θα αντικαταστήσει το πρότυπο λογισμικό συμπίεσης εικόνων JPΕG και τους αλγορίθμους που χρησιμοποιούνται στο iPhone – τα οποία παρέχονται στους προγραμματιστές από την ίδια την Apple – με κάτι άλλο πολύ πιο αποτελεσματικό και γρήγορο από αυτό που μπορούσα να εφαρμόσω στο λογισμικό του iPhone.»

Χρησιμοποιώντας το νέο αλγόριθμο συμπίεσης που δημιούργησε ο Dr Papandrianopoulos, η SnappyCam ξεκλείδωσε το μέγιστο σημείο συχνότητας και ανάλυσης λήψης φωτογραφιών του iPhone.

Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής που λαμβάνει 20 φωτογραφίες των 8 megapixel το δευτερόλεπτο.

«Το γρηγορότερο από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή κινητού, συμπεριλαμβανoμένων και των εφαρμογών του Android και τέσσερις φορές πιο γρήγορο από οποιαδήποτε εφαρμογή για iOS.» δηλώνει στο Blog του ο Dr Papandrianopoulos και συνεχίζει λέγοντας «η συνεχής full-frame λήψη είναι το holy grail των φωτογραφικών μηχανών. Η ανταπόκριση των χρηστών είναι πολύ μεγάλη. Άνθρωποι που παίζουν golf ή softball χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να αναλύσουν τις βολές τους, ενώ άλλοι χρήστες το χρησιμοποιούν για να αποθανατίσουν αστραπές, τα κατοικίδιά και τα παιδιά τους που ποτέ δεν μένουν στατικά».

Σύντομα ελπίζει ότι θα εφαρμόσει την κοινή χρήση φωτογραφιών στο διαδίκτυο – και μέσω κοινωνικών δικτύων – οι οποίες θα είναι όπως ο ίδιος τις αποκαλεί «ζωντανές φωτογραφίες». Είναι αυτό το οποίο δουλεύει αυτή την εποχή.

Πηγή http://www.smh.com.au

Πώς οι αλλαγές στην πολιτική του Facebook για τους διαγωνισμούς επηρεάζουν τις στρατηγικές των επιχειρήσεων.

Πώς οι αλλαγές στην πολιτική του Facebook για τους διαγωνισμούς επηρεάζουν τις στρατηγικές των επιχειρήσεων.

Tof acebook πρόσφατα έκανε πιο εύκολη τη διαδικασία διαχείρισης των διαγωνισμών και των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων, από τη σελίδα τους σε αυτό, μειώνοντας την ανάγκη να απευθύνονται σε άλλες εφαρμογές και σε τρίτους. Αυτό διευκολύνει στο να αποκομίσουν μετρήσιμα μεγέθη μέσω απλών δημοσιεύσεων. Αρκετοί εμπειρογνώμονες του κλάδου, έκαναν διάφορες εκτιμήσεις, για να διαμορφώσουν τις προτάσεις βέλτιστης αξιοποίησης των αλλαγών αυτών, από πλευράς επιχειρήσεων. Οι σημαντικότερες από αυτές παρατίθενται σε αυτό το άρθρο.

 

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της AgoraPulse, EmericErnoult αναφέρει:

 

«Αν οι επιχειρήσεις έχουν ένα μικρό ακροατήριο και θέλουν να προσφέρουν ένα βραβείο, τώρα πια έχει γίνει απλούστατο. Οι χρήστες θα μπορούν να σχολιάσουν ή να πατήσουν το κουμπί «μου αρέσει» ή  αναδημοσιεύσουν μια συγκεκριμένη δημοσίευση στη σελίδα της επιχείρησης στο Facebook,και ο νικητής επιλέγεται ανάμεσα σε αυτούς.

 

Πολύ γρήγορο, πολύ απλό και δωρεάν! Υπάρχει η πρόσθετη δυνατότητα να πληρώσει κάποιος για μια διαφήμιση ή για την προώθηση κάποιας δημοσίευσης, προκειμένου να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο ακροατήριο από αυτό που συνιστούν οι φαν της σελίδας. Το κομμάτι της διαφήμισης είναι ίσως το μοναδικό κίνητρο για να αλλάξει το μέσο (Facebook) τους κανόνες του, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

 

 Ένα καλό παράδειγμα είναι το εξής: μία μικρή επιχείρηση με κάποιους χιλιάδες φαν που θέλει να προωθήσει ένα νέο προϊόν και θέλει οι φαν και το ευρύ κοινό να μάθουν για αυτό ταυτόχρονα, μπορεί να κάνει το εξής: Να δημιουργήσει μία ανακοίνωση σχετικά με την προώθηση του προϊόντος, συμπεριλαμβάνοντας μια ωραία εικόνα, και να ζητήσει από τους φαν, να βρουν ένα όνομα για το νέο προϊόν, αφήνοντας ένα σχόλιο. Κατόπιν να διαλέξει το όνομα που της αρέσει, αναδεικνύοντας το νικητή.»

 

ΗΔιευθύνουσαΣύμβουλοςτου We Are Social US, New York, Leila Thabet σημειώνει:

 

«Από τη στιγμή που τόσες πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτή την προσέγγιση με τέτοιου είδους διαγωνισμούς για την προώθηση των προϊόντων τους, είναι λογικό το Facebook να κάνει αυτές τις αλλαγές που πιθανόν να φέρουν έσοδα.

 

Οι επιχειρήσεις πρέπει να επωφεληθούν από τα μειωμένα κόστη αυτών των διαγωνισμών και αυτού του τρόπου προώθησης,  και πιθανόν να έχουν μεγαλύτερη ανταπόκριση μια και τα NewsFeed, στα οποία δίνεται η έμφαση, είναι το σημείο που οι χρήστες εστιάζουν πρώτα την προσοχή τους. Οι αλλαγές αυτές επιτρέπουν επιπλέον στις επιχειρήσεις να είναι πιο ευέλικτες σε ό,τι αφορά τις διαφημιστικές τους καμπάνιες.

 

Ωστόσο αυτές οι υπηρεσίες δεν θα σημάνουν το τέλος των υπολοίπων εφαρμογών, γιατί δεν δίνουν τη δυνατότητα διαχείρισης ψηφοφοριών μεγάλου εύρους μια και λειτουργούν χειροκίνητα και αυτό ελλοχεύει κίνδυνο σφαλμάτων στην εξαγωγή αριθμητικών συμπερασμάτων.

 

Τελικά, ίσως αυτές οι αλλαγές να εννοούν περισσότερο μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένο budget που έτρεχαν και πριν τέτοιου είδους καμπάνιες παραβιάζοντας το νομικό πλαίσιο που ίσχυε πριν το καταργήσει το Facebook. Επίσης είναι πιθανό να δούμε να αναπτύσσονται, περισσότερες προωθητικές ενέργειες μικρής κλίμακας, από μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις. Το μεγαλύτερο κέρδος από αυτή την κίνηση το έχει το Facebook, το οποίο θα δει τα έσοδά του να αυξάνονται από τον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων, που επιθυμούν οι διαγωνισμοί τους και οι προωθητικές καμπάνιες τους να εμφανίζονται συχνότερα στα NewsFeed.»

 

 

Ο Πρόεδρος και Στρατηγικός Αναλυτής της  KRDS Asia, Preetham Venkky, εκφράζει την εξής άποψη:

 

«Παρά την αλλαγή στις πολιτικές του Facebook , το να τρέξει μια επιχείρηση ένα διαγωνισμό στη σελίδα της σε αυτό, μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο έργο.  Ας υποθέσουμε ότι δημιουργείται μια ψηφοφορία φωτογραφίας. Αν το βραβείο είναι ελκυστικό θα ψηφίσουν χιλιάδες άτομα, πράγμα που καθιστά αδύνατο για τον διαχειριστή του διαγωνισμού να ταξινομήσει τα στοιχεία που συνέλεξε, για να τα χρησιμοποιήσει στη συνέχεια . Υπάρχει επίσης η πιθανότητα διαγραφής οι χρήστες να επιθυμούν να διαγραφούν μετά το πέρας του διαγωνισμού. Σε μια άλλη περίπτωση, δεδομένου ότι οι χρήστες μπορούν να επεξεργαστούν τα σχόλια τους, θα μπορούσαν να αλλάξουν τη συμμετοχή τους με βάση το πώς οι άλλοι χρήστες ανταποκρίνονται.

 

Είναι αρκετά περίπλοκο να διαχειριστεί κάποιος όλες αυτές τις πληροφορίες. Επίσης, δεν είναι ασυνήθιστο οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό να μιλούν αρνητικά για ένα προϊόν, αν το αποτέλεσμα του διαγωνισμού δεν είναι τεκμηριωμένα δίκαιο. Οπότε οι ηττημένοι μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητική δημοσιότητα, σε αντίθεση με την θετική ανταπόκριση και ανατροφοδότηση που θα περίμενε η επιχείρηση που έκανε το διαγωνισμό.

 

Μετά την ανακοίνωση των αλλαγών, αναφέρεται ξεκάθαρα  στο Facebook , ότι αυτό απαλλάσσεται από κάθε νομική ευθύνη σε ότι αφορά την δίκαιη έκβαση των διαγωνισμών  και αυτή βαραίνει πλέον τις επιχειρήσεις.

 

Ωστόσο το Facebook προσπαθεί πάντα να κάνει αλλαγές στις πολιτικές του, από τις οποίες οι χρήστες και οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν.   Με το σωστό σχεδιασμό, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εύκολα διαγωνισμούς στη σελίδα τους σε αυτό και να διαχειρίζονται την κοινότητά τους πιο δημιουργικά. Άλλωστε η αυξημένη συμμετοχή από μια βάση ενεργών οπαδών δεν μπορεί ποτέ να θεωρηθεί κακή έκβαση.»

 

Τέλος ο Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της  Badgy, Rob Kischuk, δηλώνει:

 

«Οι αλλαγές στις πολιτικές του Facebook πάντα μπορούν να αποδειχθούν μια καλή ευκαιρία. Η Zynga προσέφερε νέα χρεογράφα με δημόσια εγγραφή (IPO) μέσω του Facebook. Ήδη πολλοί διαφημιστές ηλεκτρονικού εμπορίου και αγαθών έχουν κερδίσει την μάχη των NewsFeed παρά τους πρότερους περιορισμούς. Τώρα, έχουν την ευκαιρία να ανταμείψουν τους οπαδούς για τα σχόλια και τα like στις δημοσιεύσεις τους. Οι καλύτερα ενημερωμένοι διαφημιστές όπως της εταιρείας Manolia Pictures έχουν ήδη ξεκινήσει διαγωνισμούς ανταμείβοντας τους οπαδούς για τα σχόλια στις δημοσιεύσεις τους.

 

Αυτό θα αυξήσει την αποδοτικότητα των δημοσιεύσεων αυτών. Χρησιμοποιώντας εφαρμογές και ταυτόχρονα χτίζοντας διαρκείς και αμοιβαίες σχέσεις με τους πελάτες μέσω των social media, οι διαφημιστές θα κερδίσουν μια βάση δεδομένων με e-mail από τους χρήστες του Facebook, ενδιαφέροντα αριθμητικά δεδομένα, συνεχή και αυξανόμενα κέρδη καθώς και απήχηση από τις δημοσιεύσεις τους.

 

Με τη χαλάρωση των περιορισμών, το Facebook έχει καταστήσει εύκολο για κάθε σελίδα προϊόντος,  να τρέξουν  διαγωνισμοί, αλλά έχει επίσης καταστήσει εύκολο για πολύ μεγαλύτερες σελίδες να εκμεταλλευτούν αυτό το σύστημα δημιουργώντας πιο ελκυστικές δημοσιεύσεις, ανταμείβοντας άμεσα όσους ανταποκρίνονται και αλληλεπιδρούν.  Τίποτα στις νέες οδηγίες δεν εμποδίζει τις σελίδες από το να προβούν σε άμεσες ανταμοιβές των οπαδών για τα like και τα σχόλια στις αναρτήσεις. Ενώ οι αλγόριθμοι που καθορίζουν τα φίλτρα του Facebook, εντοπίζουν το spammy περιεχόμενο και το περιορίζουν, μπορούν να αναπτυχθούν πολύ καλές στρατηγικές μαρκετινγκ.

 

Αυτή η νέα προσέγγιση στους διαγωνισμούς είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει μεγάλη απήχηση και η κατάσταση θα βγει εκτός ελέγχου, οπότε θα χρειαστούν κάποιοι διορθωτικοί περιορισμοί στις τωρινές αποφάσεις. Όπως συνέβη και με τη Viddy, οι εταιρείες που θα χτίσουν όλη τη στρατηγική τους γύρω από αυτές τις αλλαγές θα γνωρίσουν ανάπτυξη αλλά θα αποτύχουν όταν λάβουν χώρα οι περιοριστικές αυτές αλλαγές.

 

Οι επιχειρήσεις που έχουν ισχυρές εταιρικές στρατηγικές όμως, μπορούν οπορτουνιστικά να αδράξουν αυτή την ευκαιρία και να χτίσουν μια βάση δεδομένων από τους χρήστες που θα περιλαμβάνει πέραν των άλλων λίστες με e-mail. Τέλος, οι διαφημιστές θα πιέσουν την κατάσταση και θα εκμεταλλευτούν περισσότερο τους χαλαρούς περιορισμούς, τουλάχιστον για λίγο ακόμα»

 

Πηγή http://www.insidefacebook.com

 

 

 

Most Twitted Word

Σκεπτόμενοι τα γεγονότα που αναδεικνύονται μέσω των socialmediaκαι συζητώνται σε αυτά, το μυαλό μας πηγαίνει σε αθλητικά νέα, εγκυμοσύνες διάσημων προσώπων, φυσικές καταστροφές ή προεδρικές εκλογές. Από σήμερα όμως, η most-tweetedστιγμή όλων των εποχών δεν έχει καμία σχέση με αυτά. Σε μία δημοσίευση στο blogτου το Twitterαναφέρει ότι καταγράφηκε νέο ρεκόρ δημοσιεύσεων ενός συγκεκριμένου γεγονότος σε ένα δευτερόλεπτο, στις 2 Αυγούστου στις 11:21:50 μ.μ. ώρα Ιαπωνίας.

Η ώθηση για την καταγραφή αυτού του νέου ρεκόρ δόθηκε από μία εκπομπή κινουμένων σχεδίων του 1986 στην Ιαπωνική τηλεόραση. Η εκπομπή αυτή λέγεται CastleintheSkyκαι είναι παραγωγής των StudioGhibli. Οι φαν της εκπομπής συνωμότησαν να τουιτάρουν ταυτόχρονα τη λέξη balseπου ακούγεται σε μία σημαντική στιγμή της εκπομπής. Το αποτέλεσμα του “BalseFestival” ήταν ένα παγκόσμιο ρεκόρ 143.199 τουίτ σε ένα δευτερόλεπτο, καταρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ  των 33.388. Και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι Ιάπωνες χρήστες, έχουν καθοριστικό ρόλο στο να σπάσει το ρεκόρ.

Το τελευταίο ρεκόρ  είχε διαμορφωθεί  την περασμένη Παραμονή Πρωτοχρονιάς τη στιγμή που το ρολόι χτύπησε μεσάνυχτα στο Τόκιο. Και πηγαίνοντας πίσω στο 2011, μια άλλη εκπομπή των ίδιων κινουμένων σχεδίων είχε σπάσει το τότε ρεκόρ με 8.868 tweets, λίγα μόλις λεπτά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της Beyonceστα MTVVideoMusicAwards. Η εκπομπή της GhibliFilms είναι τόσο μεγάλο φαινόμενο στην Ιαπωνία που η WallStreetJournalανέφερε πρόσφατα ότι οι χρηματιστές της χώρας είναι προκατειλημμένοι σχετικά με τη συμβολή των ταινιών της εταιρείας παραγωγής Ghibliστη διαμόρφωση του γενικού δείκτη τιμών στο χρηματιστήριο.

Όπως αναφέρει 8 στις 9 φορές που η ανακοίνωση του γενικού δείκτη συνέπεσε με κάποιο τηλεοπτικό σπότ της εταιρείας παραγωγής υπήρχε πτώση. Όλα αυτά μας δείχνουν 1) πόσο περίεργος λαός είναι οι Ιάπωνες, 2) πόσο καλά χειρίστηκαν οι φαν του παραγωγού της εκπομπής κύριου Miyazaki, που λέγεται ότι είναι ο WaltDisneyτης Ιαπωνίας, την επίδραση του Τουίτερ, και 3) πόσο καλύτερο έχει γίνει το Τουίτερ στο να διαχειρίζεται τις στιγμές αιχμής του μια και παρά την τόσο μεγάλη συντονισμένη χρήση του εκείνο το δευτερόλεπτο δεν υπήρξε κανένα τεχνικό πρόβλημα. Το ποστ στο blogτου Twitterσχετικά με το νέο ρεκόρ αναφέρεται στο τι θα ακολουθήσει, με πολλές συναρπαστικές λεπτομέρειες για όσους γνωρίζουν και ενδιαφέρονται για τις διαφορές ανάμεσα στα JVMκαι στα RubyVM.

Scroll to top